torsdag 1 april 2010

Lyxkväll!

Gud va skönt det är att inte göra nåt! Och va härligt det är att ha en massa tid över, och vad härligt att inte ha 7000 saker att fylla varje ledig lucka med! Efter gymmet gick jag till STUK och käkade lunch, det tyckte jag att jag var värd! De hade en hawaiikyckling som var riktigt god! Satt ute i en skön soff i Ljusgården och käkade och läste :)

Efter det har jag inte gjort nånting förutom müslin, bara slötittat på tv. Iofs fick jag lite nog av dötiden så jag slängde nyss in två maskiner med tvätt, men den snurrar ju bara runt så nu har jag dötid igen..

Ska fixa en riktig lyxmiddag ikväll, det blir biff (ja, ni läste rätt, biff!), råstekt potatis, kokt FÄRSK broccoli och hemmagjort kryddsmör. Och så fruktsallad till efterrätt. Mums eller vad?

Sen blir det tv-kväll med Halv åtta hos mig, Sveriges värsta bilförare och Lyxfällan, spikat och klart!

Ha en grymmish kväll alla!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar