tisdag 13 april 2010

Bra dag!

Först och främst; tack för alla kommentarer till mitt inlägg igår, de behövdes!

Dagen har varit mil bättre än den igår! Först satt vi med vårt grupparbete i hälsopromotion och kom faktiskt riktigt långt, känns skönt då det ska in på fredag.. Efter det åt jag, Sofia och Mia lunch ute i solen, härligt! Sen gick jag hem och städade, nödvändigt. Sen gick jag på dansaerobics med street-tema, stört kul! Blir absolut igen, förmodligen redan nästa tisdag igen då jag kanske får med mig Lisa också! Var längesen jag körde det, SATS har funk som jag tycker ligger på en liite för hög nivå, det här var perfa! Efter träningen gick jag hem till Sofia där vi, joinade av Nicole, kollade på Halv åtta och spelade yatzy, mysigt! En perfekt dag med andra ord!

Imorgon ska jag hem till Jeppsson och käka lunch och putsa hennes fönster! Sen har vi andra massagetillfället imorgon, ska bli skönt för ryggen! Efter det blir det teamad middag med Jeppe, lax! Mums! Sen ska vi iväg till plugget och köpa tygmärken till våra overaller och avsluta dagen med spinning!

Ojoj, det låter ju som en enda lång kalender det här men det händer en massa saker när man slipper tentaplugga!

Nä, nu ska jag kolla dagens avsnitt av Alarm 112 på webben, missade det tidigare ikväll..
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar