måndag 19 april 2010

Ny vecka, nya tag!

Gomorron gomorron!

Ååh, det är helt underbart väder ute idag! Solen skiner för fullt och det känns som vår igen efter helgens snöande! Tydligen bara 2 grader enligt smhi men det tror jag inte en sekund på.. Dock väntas snö på både fredag och lördag men det tänker jag inte fundera på nu.. Man blir bara deppig..

Jag är piggelin trots att jag vaknade vid sju imorse.. Det blir ljust så sjukt fort nu så man vaknar alldeles för tidigt.. Var ute och traskade en timme på morgonen vilket var otroligt skönt! Inget slask på backen, bara asfalt =)

Igår blev det tvättning, lite neurologiplugg, massa matlådor som fixades och kvällen avslutades med philm, Avatar. Kan inte riktigt förstå hypen kring den, visst den var väl bra gjord och en bra story och hej och hå.. Men nä, inte min typ av film.. Jag gillade färgerna och blommorna men där stannar det.. Lite för mycket gubbar och troll.. Inga monster dock vilket höjer betyget en aning, men nej.

Nu sitter jag med Jeppsson i bibblan och ska börja plugga neurologi igen. Efter lunch ska jag till sjukgymnasten och be att få min rygg omtejpad :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar