torsdag 15 april 2010

Värdelöst..

Morrn morrn!

Sitter på föreläsning i psykiatri nu, anledningen till varför jag bloggar på lektionstid är att det som sägs är totalt värdelöst.. Föreläsaren började med att säga att ingenting om historia kommer komma på tentan och vad gör hon efter det? Föreläser om psykiatrins historia i en och en halv timme! Kasst!

Var uppe och gick en timme i morse innan föreläsningen, var hyfsat varmt och soligt och riktigt skönt! Och så gick spinningen igår kväll riktigt, riktigt bra! Otroligt tufft pass men med en bra instruktör som verkligen får en att ge allt och så lite till :)

Jag putsade fönstrena hos Jeppe igår och fick för det en helt fantastisk middag bestående av ugnsbakad lax, potatismos, smörstekt majs och sallad, mums! Vi gick även på syjuntan och köpte lite märken till våra overaller, nu börjar det likna nåt! :)

I eftermiddag har vi föreläsning i neurologi, ser fram emot det då vi har en grym föreläsare där!

Och grattis till Gunilla som fyller år idag! :)

Puss!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du putsar fönster :)! Snart ser vi inte ut längre, men jag får väl härda ut tills du kommer hem. Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Haha, middag får jag ju ändå hemma så det krävs nog en del mer för att få mig å putsa fönster hemma ;-) Bra på det är jag dock, mucho mucho!

    SvaraRadera