måndag 31 maj 2010

7,5 hp till klara!

Japp, efter dagens seminarie kunde ytterligare en kurs bockas av! Ja, om jag får godkänt på BK:n vill säga.. Men det ska nog gå! Nu är det bara en tenta kvar innan sommarn och om den sitter så är det ett års studier som är avklarade! 60 hp av 180, sjukt! Seminariet var riktigt bra, gillar kost, tycker det är riktigt intressant!

Efter seminariet tänkte vi sätta oss ute i solen och plugga men det slutade med att vi spelade beachvolley istället. =) Tyckte det var riktigt kul även om spelet inte var det bästa (vi var lite för få och lite för dåliga :P), men det viktigaste är att ha kul och få umgås med kompisarna ute i solskenet! Kommer verkligen sakna alla här uppe otroligt mycket i sommar! Visst ska det bli härligt att va 10 veckor i STHLM och umgås med alla där och göra allt man gör i STHLM och det ska bli jäkligt spännande att börja på nya jobbet. Men det kommer vara tomt utan alla man är van att spendera så sjukt mkt tid med.. :( Jag längtar faktiskt redan till hösten hur konstigt det än må låta! Med tokmkt plugg och mörker men även med nolle-p och riktiga SG-kurser! Tror det är bra att längta, tydligt tecken på hur bra man trivs! =)

Nu har jag käkat gröt och ska iväg och pumpa lite muskler på gymmet! Pluggandet har lagts ned för dagen, känner att jag behöver en paus och då är träning kanon! Tror det blir helkropp men får se vad jag känner för när jag väl är där.. Fick några smällar på tummen när vi körde volleyboll så får se hur det går att träna, den är rejält uppsvullen och ser ut som en prinskorv ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar