måndag 31 maj 2010

Sista seminariet

Så det finns nån form av högre makt ändå! Sista seminariet i en alldeles för lång rad av meningslöshet. HALLELUJAH! Idag är det kost och diabetes som gäller. Jag och min alldeles excellenta grupp ska berätta om Agda, 40, fet och fel. Ja, ni kan ju förstå seriositeten på det här.. Dock fick vi instruktioner om att det skulle vara ett "roligt och lite nytänkande" seminarium. Vi har lytt, helt klart!

Ikväll blir det gym! Riktigt tungt blir det. Vet inte hur det kommer gå men det är helt klart tanken! Jävlar vad det blir träning i STHLM i sommar. Kortet är upptinat till på fredag så det är mkt möjligt att det blir morgonträning då innan systerysters utspring. Helt sjukt hur snabbt de här tre åren har gått, känns som att det var igår hon började..

Nu ska jag gugga in mig i min tentabubbla igen! Om 2 dagar skrivs tentan, jag laddar med åhörarkopior, sammanfattningar, gamla tentor och börjar tröttna rejält... :( Hoppas ni har roligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar