fredag 7 maj 2010

Back in the library..


Jaha, då satt man här igen då.. I bibblan.. Som så många tentapluggstider tidigare.. Det är dock jobbigare nu när det börjar bli varmare och är soligt ute.. Men men, jag ska kirra det här!

Sitter med slutuppgiften i hälsopromotion och börjar närma mig nåt sorts slut. Har bestämt mig för att satsa på ett VG då jag fått för mig att det är enda uppgiften i kursen vi kan få ett VG på. Det innebär artikelletande vilket är en pain in the...

Ikväll är det tårtkalas hemma hos Sofia som fyllt 20 =) Hon har tydligen bakat nu hela morgonen, tror det kan bli en riktigt härlig kväll!

Imorgon ska vi sitta med ett grupparbete gällande stress och på kvällen ska vi provjobba på STUK inför Nolle-p. Vi ska jobba från 18 till 04.30 och jag har börjat fundera lite smått på hur f*n jag ska lyckas hålla mig vaken.. Tror det blir sova middag där strax innan och böna och be för att det finns kaffe på plats ;-) Ska bli kul att se vad det innebär, en ny erfarenhet väljer jag att se det som! =)

Det var nog allt jag hade för tillfället.. Eller jo, jag har bokat flyg hem för sommaren! 3:e juni 20.40 landar jag på huvudstans mark igen =)

Nä, back to work!

Puss!

3 kommentarer:

  1. Tjoho, snart ses vi igen :)Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Ni kommer jobba samtidigt som mig då :)Och det är så himla kul så det är ganska lätt att hålla sig vaken ;)

    SvaraRadera
  3. camilla - låter grymt! =) ska nog gå på nåt sätt, ses då! =)

    SvaraRadera