torsdag 6 maj 2010

Back home =)

Morrn morrn!

Ja, då var man tillbaks i hemma i Lule. Till skillnad från efter nyår skriver jag nu hemma istället för "hemma". Nu har jag min lägenhet och min familj här uppe i form av alla goa människor =) Eller ja, jag hade de ju efter nyår också men nu vet jag att jag verkligen har de här på riktigt!

Sofia kom och mötte mig när jag kom från flygplatsen, vi satt och snicksanackade medan jag packade upp =) Sen susade vi iväg åt olika håll ett tag innan vi möttes hemma hos henne för en liten minisyjunta och middag! Fick 2 märken fastsydda och så ritade jag även ut bokstäverna till ryggtrycket, ska rita på dem imorn om mina penslar kommit då. Blev riktigt snyggt! =) Tanken var att vi skulle grilla laxpaket till middag men dels var foliebitarna för små så grönsakerna fick inte plats.. och så var inte grillen varm vilket ju tyvärr är en förutsättning för att grillandet ska funka :P Nån därute med grilltips? ;-)

Nu ska jag och Jeppe iväg till Storheden för lite shopping, härligt att man kan cykla dit nu igen!
Efter det blir det plugg, tror jag ska sätta mig i Ljusgården och få lite gjort, nu är det en futtig liten månad kvar och det här SKA klaras, allting!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar