söndag 30 maj 2010

Packproblem

Min lägenhet är ett totalt bombnedslag. Jag drog ut hela min klädkammare för att börja packa. Det enda vettiga det ledde till var en insikt i att det här kommer bli svårt. Svårt att få med sig hem det man vill ha hem och dessutom göra tillräckligt mkt plats åt Cecilia som ska hyra min lägenhet :S Gaah! Aja, Lisa kommer iaf att ha mitt balkongräcke i sitt förråd, då blir det lite mera plats iaf. Det står för tillfället inne i lägenheten och där kan det inte stå kvar.

Har iaf fixat sista matlådorna innan sommarn =) Och insett att frysen inte kommer hinna tömmas.. Aja, det ska nog hålla sig! Det blev hur som ugnsbakad lax med thailändsk sås och så bulgur/hirsblandning till det. Mums! En buljongtärning för salt men gott ändå!

Ska snart till Jeppe och käka (ja, jag ska ta med mig matlåda, det är så vi gör :P) och efter det blire Champions League-final i handboll och så Bridget Jones efter det =)

Imorgon har vi sista seminariet, thank you god! Det är i kost och vi i min grupp ska berätta mer om diabetes och vilken kost som rekommenderas då. Dock är seminariet på eftermiddagen så det blir tentaplugg innan det. Det pendlar väldigt mkt, ibland känner jag mig säker på det och ibland känner jag mig jätteosäker.. :S Måste kanske bara lita på att det sitter... Jag har ju lyckats sätta allt hittills hur kasst det än har känts både under tentapluggande och tentapluggande.. Caelum limes est, ok? Japp, vi kör på det, jag grejar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar