torsdag 13 maj 2010

Blont litet troll!

Morrn morrn!

Glad Kristi Himmelsfärd eller vad man nu säger.. Känner hur som ingen jättelust till firande av denna högtid.. Fick mig dock ännu en lektion av Jeppe igår gällande religiös kunskap, det kan behövas, jag lovar ;-)

Dagen är inget undantag, det blir tyvärr pluggande idag igen.. :( Jag SKA sätta sista tenta, det finns inget annat. Tänker inte ha en omtenta under nolle-p, big NO NO!

Imorgon blir det grillning med folket för att fira in helgen! Hoppas på att vädret blir bra! =) Och på lördag är det phösarsittning =) Och på söndag lär det vara att gugga in sig i böckerna igen.. Då har man iaf fått ett par timmar utan dem =)

Visst ja, färgade min utväxt igår och holy smokes vilket morgonfrilla man får morgonen efter färgning! Tror det kan bero på den enorma mängden balsam och inpackning man lägger i, håret får en jäkla volym! Jag såg ut som ett litet blont troll i morse =)

Hoppas allt är kanoners med alla! Det är det med mig! Jag har en bra känsla! Det här känns som en bra dag pluggandet till trots!

Kanin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar