lördag 29 maj 2010

Sjukt bra konsert!

Ojojoj, är fortfarande helt lyrisk efter gårdagskvällen! FY FAAAN va bra han var!! Och hans band måste också få lite cred! Det enda trista var uppslutningen.. Tydligen var bara 16 biljetter sålda som förköp och det var väl 30-40 pers på plats till slut.. :( Jäkligt trist då han förtjänar så sjukt mkt mer folk.. Aja, blev typ som en privatspelning så jag ska absolut inte klaga! =)

Han körde runt 10 låtar och hade en ritkigt nice mix mellan gammalt och nytt! Tror inte leendet försvann en sekund från mitt ansikte, var så sjukt glad och till slut stod bara jag och Jeppe och hoppade upp och ner av glädje! =) Underbart! Tror den sistnämnde gillade gruppens basist lite mer än Anttila himself och jag kan inte klandra henne för sjukare rörelsemönster har jag nog aldrig sett i hela mitt liv! Studsade hit och dit och log hela tiden han också och snurrade benen på något sätt som inte ska kunna gå ;-) Helt underbart helt enkelt! Lugnt bästa kvällen på mycket, mycket länge och nu har jag energi så det räcker och blir över! Iaf till onsdag då vi har tenta =) Visst ja, bilder kommer kanske ikväll och kanske imorgon beroende på när jag orkar och hinner =)

Nu kom precis Lisa så nu ska vi väl sätta igång med pluggandet.. Körde morgonspinning nyligen och käkade en grymt god lunch i form av laxwok, smarrigt! I eftermiddag blire handboll, Champions League-semi mellan Kiel och Ciudad Real. =)

Höres! Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar