fredag 28 maj 2010

Bra start på dagen!

Gomorron gomorron! =)

Nyss färdigtränad, blev 45 min morgonspinning plus lite överkropp efter det =) Åt dock min gröt lite för tätt inpå träningen så den låg lite väl långt upp i magen :S Och så var det inte nån jättehöjdare till instruktör.. Men bortsett från det var det kanoners, skönt att ha det avklarat!

Nu kom precis Jeppe så nu blir det tentaplugg för fulla muggar! Vi var riktigt effektiva igår (bortsett från nån timme Mah Jong aka Taipei där i mitten, så jag hoppas att vi kan köra på lika bra idag! Satt i skolan från 8 till halv sju igår så var lite lagom mör i skallen när jag kom hem :S orkade mig dock ut på en prommis längs sjön innan vi såg Eurovision hos Lisa =)

Ikväll blir det Kristian Anttila-konsert, längtar som bara den! Har velat se honom live otroligt lång tid så jag har väldigt höga förväntningar. Det vågar jag ha på honom för jag är nästan helt hundra på att han kommer uppfylla dem! =)

Nä, nu ska det köttas tentaplugg! 5 dagar till tenta och 6 till STHLM! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar