torsdag 27 maj 2010

Kan bi en lång historia...

Morrn morrn!

Gick upp vid sju och sitter i plugget nu.. Ringde precis Folksam och frågade precis mig själv varför jag lägger ner tid, kraft och energi på att hålla på med eländet.. Har för ett bra tag sen skickat in en ansökan om ersättning efter min knäoperation. Dels då jag har ärr efter operationen och man efter 2 år kan söka ersättning. Och dels för att knäskadan missades trots både slätröntgen och MRT...

Men för ett par veckor sen fick jag veta att anmälan saknas och att jag måste hålla på och hitta alla datum igen och skriva på papper och grejer.. Trots att de redan har olycksfallsanmälan och journalkopior.. Visst, det klart att det går att fixa men det är onödig tid när det är de som har kass koll.. Men men.. Pratade med min kontaktperson där precis och nu verkar det ha löst sig. Ska skicka in anmälan idag och sen bara hålla tummarna för att lite cash trillar in snart =)

Nu blir det tentaplugg, 6 dagar kvar och så veckan kvar till STHLM! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar