onsdag 19 maj 2010

Liten svacka

Morrn morrn =)

Jag har tyvärr kommit in i en liten minisvacka där det mesta känns lite småtungt.. Saknar motivation till att plugga, saknar folket i STHLM och är bara allmänt trött och seg.. Men men, det är bara 2 (!) veckor kvar till sista tentan och 15 dagar kvar innan det blir STHLM. Har dock en härlig sommar att se fram emot så det är min morot! Och nästa torsdag kommer pappa upp till Lule för en jobbgrej =) Så det blir förhoppningsvis lite najs middag på kvällen efter att han och JR har pratat och så ryktas det om en hotellfrukost morgonen därpå ;-)

Pratade precis med Jeppe som hade skrivit omtenta nu och den hade tydligen varit en omtenta from hell :S Hon ansvarige för handkirurgin har långt ifrån alla indianer i kanoten.. Är otroligt lättad över att jag slapp den!

Nu ska jag plugga nån timme innan Jeppe kommer, då blir det förberede sig litegrann inför seminarium i geriatrik imorn. Ikväll väntar drogutbildning inför nolle-p och efter det blir det Grey's =)

Hoppas ni är på bättre humör än vad jag är eller iaf kan skriva nån rolig kommentar som får mig lite piggare =) Puss!



Bara för att den bilden alltid gör mig glad =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar