måndag 24 maj 2010

Måndagstankar

Va hos sjukgymnasten idag. Fick frikort vilket innebär att ryggjäveln kostat mig 900 spänn. Fan vad det ska utnyttjas, har till den 21a mars på mig! Fick ström för ländryggen och drog upp nivån till 23, nytt pers. Satan vad det kändes. Jag somnade. Vaknade en dryg kvart senare när SG Hanna dundrar in, tänder lampan och frågar om det är skönt? Skönont. Bästa ontet! Ljuger lite om den uteblivna träningen, som vanligt. Hon köper det. Jag har ju gjort lite mer än ingenting iaf. Får ryggen tejpad. Hela ländryggen. Känns stabilt som Dr Alban skulle sagt.

Har en massa tankar som snurrar. Runt runt runt. Som en tvättmaskin i slutläget. Ni vet när vattnet ska slungas bort. När det snurrar lite extra mkt. Men mina tankar försvinner inte hur mkt det än snurrar. De blir fler och fler. Vill inte ha dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar