måndag 17 maj 2010

Tillbaks i vardagen..

Jaha, då var man tillbaks från helgbubblan till vardagsbubblan med pluggande.. Känner att jag har skitkass koll på olika datum, händer väldigt mkt närmaste tiden med inlämningar, seminarier, möten hit och dit..

Ska till banken imorn och försöka få lite koll på mina cash, SG och drogutbildning inför nolle-p på onsdag, seminarie och phösarmöte på torsdag och så tror jag vi har nån annan inlämning i veckan.. Men ssv, inte mkt koll..

Kollade precis på Halv åtta och jag bara ÄLSKAR Örjan Swing! Klockren snubbe, jag och Nicole är lite smått lyriska :P

Ska försöka få in nån sorts träning idag.. Blir nog gym då jag fortfarande är väldigt, väldigt hes.. har ingen aning om vad som hänt, har inte vart sjuk men har knappt nån röst.. Känns som jag vart på nån 4-dagarsfestival och vrålat järnet ;-) Nä, gym blir nog bra!

1 kommentar: