lördag 22 maj 2010

Perfa fredag!

Tjo!

En mkt glad Jossan här! fredagen var alldeles perfa! Satt i Ljusgården och pluggade på förmiddagen, gick igenom gamla tentor med Jeppe så nu känns det lite mer stabilt =) Sen åt vi god kycklinglunch! Efter det hade vi seminarium i stresshantering, väldigt stabilt det också, lika slappt som alla de andra vi haft =)

Efter lite mer plugg ute i gassande solsken drog jag och Jeppe till stranden. Jag badade igen, låg i och plaskade ett bra tag =) Inte lika skönt som i förrgår men helt ok ändå =)

Sen drog vi hemåt mig och fixade iordning en tacosmiddag =) Vi hittade ett gäng utbytesstudenter utanför min lägenhet som vi joinade, 2 tyskar och 2 amerikaner. Även Nicole joinade och det blev en nice kväll =) Hade ett gäng trubadurer bredvid oss, som tyvärr blev knäckta av musik från balkongen ovanför.. :( Dock har jag och Jeppe förmodligen fixat en trubadurspelning till nolle-p =) Vi planerar för en utomhurförfest med grillning, lekar och så ja, en trubadur =) Kan det bli bättre?! Vi ska bara få med oss vädergudarna och Lisa i planerna. Tror den sistnämnda ska gå rätt smärtfritt ;-)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar