fredag 21 maj 2010

Ny dag, nya tag..

Känns som att den rubriken alltid funkar, skulle kunna ha den varje dag ;-)

Idag väntar nytt seminarium, i stress denna gång. Vi har inte förberett nånting inom gruppen utan kör på inställningen att det löser sig och så en liten dos improvisation på det ;-)

Sitter och väntar på Jeppe, vi ska gå igenom gamla tentor och försöka komma fram till någon sorts svar som kan duga. Sen är det enda kvarvarande att försöka banka in allt som kan bankas in i skallen, ska nog gå!

Skräms av att jag är så läskigt lugn. Tror min tentaoro tagit sommarlov redan. Skönt, absolut! Men jag vill ha det lugnet dagen innan tentan då jag pluggat så mkt som går att plugga. Inte 2 veckor innan då jag knappt börjat.. :S

Ikväll blir det teamad middag med Jeppsson och efter det är det ytterst oklart.. Imorgon blir en dag dock! Det blir först glass ute i solen för att fira Jimmy som blivit ett år äldre (ja, nu börjar det närma sig 30 på allvar! :P), sen blir det grillning, efter det Champions League-final på STUK och efter det får partyhumöret bestämma planerna ;-)

Försöker ringa farmor. Saknar henne. Mycket mycket! Och om 6 dar kommer far min till Lule. han är på roadtrip med Johan Rheborg och snicksnackar med kunder, nån sorts jobbgrej, ytterst oklart vad :P Håller alla mina tummar för gemensam hotellfrulle fredagen därpå ;-)

- UPDATE -
Pappas resa inställd.. Ledsen.. Grinig... =(

1 kommentar:

  1. Noo vad tråkigt att inte din pappa kommer :( Jag vill titta på så ska det låta ikväll!

    SvaraRadera