tisdag 11 maj 2010

Näää...

... idag har verkligen inte varit nån bra pluggdag.. Kom till bibblan vid halv tio men började plugga först för nån timme sen. Lyckades iaf hinna gå igenom den första av två tentor, den andra blir imorn!

Vaknade halv sex imorse och låg kvar till sju och försökte somna om innan jag gav upp.. :S Gaaah! Tenta-p och utebliven sömn är ingen überbra kombination... :( Gick ut på en morgonprommis i trist och blåsigt väder så ni kan ju anan vilken start på dagen jag fick.. kan ju skvallra om att dagen har följt morgonen och varit lite sådär trött, seg, grå och allmänt grå..

Cyklade en sväng till stan på eftermiddagen efter att det gått upp för mig att jag inte skulle få nåt plugg gjort. Fixade våra Kristian Anttila-biljetter, 28:e maj smäller det! En underbar liten paus ett par dar innan tenta ;-) Sen köpte jag hårfärg så jag ska ta tag i krullet och få bort lite utväxt lagom till våren =)

Nu sitter jag i Ljusgården och väntar på Jeppsson och kanske Lisa, vi ska käka på STUK och kolla hockey efter det; Sverige-Frankrike =) Det har ju vart en hel del skrällar i VM hittills så vi får hålla alla tummar vi har för att det inte bli ytterligare en nu ikväll! Träning får bli nån annan dag, hade egentligen tänkt köra en dansaerobics idag men är seg i kroppen och har en härlig träningsvärk från gymmandet igår. Det märks att det var ett tag sen det begav sig sist ;-) Har lite svårt att sitta på höger sida av rumpan, tror utfallen tog lite extra på den sidan ;-) Annars bränner det rätt rejält i framsida lår och är rätt stelt i latsen, kanon då det var de delarna jag la lite extra krut på! =)

Imorgon väntar 3 föreläsningar i kost och sen lär man väl hamna i bibblan efter det! Nä, nu ska jag packa ihop mig!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar