måndag 3 maj 2010

Söndagen

Vi testar igen!

Söndagen var en mycket fin dag! Den inleddes med en smarrig frukostbuffé med sötaste Gabbi på Café String. De hade sjukt mycket gott och det hela avslutades med pannkakor och blåbär, mums! Efter det gick vi till Nytorget och la oss där på gräset i solen och snicksnackade =) Va så himla kul att se henne igen, vi kom fram till, efter mycket tvekan, att vi inte har setts sen i augusti vilket bara är katastrof.. :S

Sen drog jag hem till Kattis för att låta min overall testa hennes symaskin. Ny symaskin alltså som jag skulle testa först :S Jag sprättade upp mitt byxben och nålade fast bokstäverna. Sen följde en hel del spottande, fräsande och svordomar och även en hel del blod.. Det gick så bra det kunde gå fram till sista små stygnen. Jag skulle bara fästa tråden en sista gång och tror ni inte att nåljäkeln går av och studsar rätt upp i ansiktet på mig.. Jorå.. Träffar nån centimeter under ögat och vägrar sluta blöda. Aja, overallen blev klar iaf =)

Sen på kvällen var jag på systerysters studentskiva med tema dumheter. Hon var utklädd til BArbie och jag var tydligen "utklädd" till Johan Palm. Tack frisyren som gör att jag slipper lägga ut dyra pengar på temakläder ;-)
Mycket trevligt folk, helt ok mat och vääldigt mycket lambo! Man kan aldrig få för mycket av lambo! Eller jo, fråga Jeppe ;-)

Måndagen följer om ett par minuter! Nu ska jag hugga fisken som kokar för fullt! =)

1 kommentar:

  1. Hmm, jo för mkt kan det faktiskt bli tro det elelr ej :P

    SvaraRadera