onsdag 26 maj 2010

Stabilt!

Läget känns faktiskt väldigt stabilt just nu! Hade näst sista seminariet idag, i hälsopromotion. Slappt som de tidigare, helt ok! Fick reda på att jag fick VG på min rapport också, den var slutexamination för hela kursen.Så nu ska jag bara finjustera lite i min BK-rapport, sitta av ett kost-seminarium och skriva en tenta och sen är det sommar!! Helt sjukt att ett år har gått, känns som att det var nolle-p igår och snart är det dags för nästa nolle-p då jag istället ska vara phösare och hjälpa nya nollor in i studielivet, sjukt kul ska det bli!

Ikväll blir det spinning och Grey's! Känner mig ofärskämt pigg och fräsch i kroppen så det är lika bra att passa på! Blir vila på fredag då det först är teamad middag med Jeppe och sen Anttila efter det. Ska bli otroligt kul att se honom spela, tror det kan bli riktigt grymt!

Nu ska jag försöka tentaplugga med Project Runway på i bakgrunden, kommer gå fantastiskt ;-)

Visst ja, tack mormor och Gunilla för kortet, supersött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar