onsdag 12 maj 2010

Stackars Jeppe.. :(

Pratade precis med Jeppe på fejjan och hon var arg.. Hon hade vart på Kvantum för att hämta ut sitt paket innehållandes kött från sin farbror och tydligen en surprise till lilla mig =) Men då hade snubben i charken tydligen vägrat lämna ut det och hävdade istället att det var borttappat.. Jorå.. Så mina tankar idag går till henne. Och till Nicole som börjar känna av en förkylning.. Den sistnämnda kommer till mig ikväll för Grey's-kväll, mysigt! =)

Sitter i Ljusgården och ska köra på med lite mer plugg nu! Har precis vart på gymmet, skulle kört intervaller men kände av mina benhinnor vilket jag inte gjort på nåt år.. :( Så det blev rygg-rehab och gym ist! Kommer def känna av det imorgon!

Idag är det 3 veckor kvar till sista tentan, alltså tre veckor tills det är ÖVER för den här gången och efter det väntar ca 10 veckor utan plugg!! Eller ja, inte helt utan plugg.. Anatomigrejerna åker med hem till STHLM och repeteras under sommarn. Men förutom den "lilla petitessen" är det pluggfritt! =)

Nä, nu blir det gammal tenta!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar