måndag 10 maj 2010

Sjukdom på ingång?

Tjo!

Mår långt ifrån bra idag och vågar gissa att det är sjukdom på ingång.. :( Sov 12 timmar i natt och vaknade upp och kände mig tung i hela kroppen.. Käkade ingen frukost bara för att jag helt enkelt inte kände för det.. De som känner mig vet att jag typ lever för frukost så det är tydligaste sjukdomstecknet hos mig när jag inte vill ha frukost ;-) Känner mig yr och febrig vilket inte är att föredra när det är 3 veckor kvar till sista tentan och en hel del saker som ska göras innan dess.. :(

Sitter hur som i ljusgården och ska iaf försöka tugga mig igenom geriatriken.. Vi har inte seminarium förrän den 20:e men det är en hel del som man ska ha koll på tills dess så det känns lika bra att få det gjort idag! Ska till sjukgymnast senare idag och få laser och ström för ryggen. Förhoppningsvis blir jag tejpad idag också, blev inte det förra gången då min hud reagerat på tejpen..

Det var nog allt "kul" jag hade att skriva idag.. Händer inte mkt den här veckan.. Vi har bara föreläsningar på onsdag, utöver det blir det att börja nöta in allt till tentan.. Ni får ha förståelse för trista blogginlägg :P

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar