måndag 10 maj 2010

Syskonkärlek

Bilden ovan tog jag för ganska exakt ett år sedan när jag och familjen var i Paris. Det var en familj som hade bestigit Eiffeltornet till fots och precis kommit ner därifrån. Småkillarna i familjen tog sikte på första bästa plats att sitta och ja, ni ser ju hur det slutade! Jag vet att man inte får smygfota små barn bara så där men kan man göra nåt annat när man ser nåt så sött?!

När vi ändå är inne på syskon och syskonkärlek kan jag ju snabbt halka in på min egen syster. "Lilla" systeryster som inte är så liten längre! Mindre än 4 veckor kvar innan studenten och sen i höst blir det Spanien och Valencia för henne. Jag är så glad för hennes skull att hon fått tummen ur arslet och hittat en möjlighet att komma utomlands för det är bland det bästa man kan göra! Så kasta dig ut och skaffa vänner och minnen för livet! Älskar dig Bröödis!

1 kommentar: