torsdag 29 juli 2010

3 ipren och en varm vetesäck senare...

...är jag iaf hyfsat vid liv. Är så jävla trött på min rygg så jag skulle fan kunna hugga av mig den... Synd bara att det är ett så viktigt mittenparti av kroppen, hade var bättre om det varit en tå eller en hand eller något liknande. Vaknade vid 7 av att jag hade ont, stört! Nu är det iaf lie bättre men jag fasar för jobbet idag. Är helt säker på att det är jobbet som har gjort det värre. Det är tungt med alla lyft dagarna i ända, upp och ner och rotationer hit och dit med böjd rygg. Min rygg bönar och ber att det ska vara slut med det här snart och det är det också, 4 pass kvar!

Jobbar 15-21 ikväll så jag ska hinna fixa lite grejer först. Det allra första jag ska göra är att gå till banken och fixa min lön. Gick dit igår efter jobbet och kom dit och satte handen på dörrhandtaget. Tror ni inte att bankkärringen låser dörren precis då och pekar lite hånfullt på lappen på dörren som säger att de stänger 16. Stor lust man har att gå dit då igen.. Men men, det måste göras, I want and need my cash!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar