tisdag 6 juli 2010

Oh what a fuckin' day....

Jesus crist vilken dag.. Har fan vart igång konstant sen 6 imorse :S Var så mkt att göra att varken jag eller Gala som jag jobbade med hade en chans att ta rast, vi satt fan inte ner en enda gång förutom under lunchen och då jobbar man ju eftersom många beonde behöver hjälp med matning.. Helt slut! Skulle ha tränat nu på kvällen men orkar inte.... Har tagit en lång dusch och ska sova nån timme nu..

Fick iaf gå med sjukgymnasten en halvtimme idag, efter att jag hade slutat.. Hon hade inte fått information om att det var jag som pluggade till sjukgymnast, hon ville bara att jag skulle få se den träningen som skulle utföras hos en boende. Så ni kan ju gissa hennes ansiktsuttryck när jag började kasta ur mig termer som MCP-leder hit och aduktion och flexion dit ;-) Så nu har jag fått lite sjukgymnastuppgifter framöver, hoppas bara att mina driftledare förstår att jag behöver ha det schemalagt och inte bara kan trolla fram en extra halvtimmes tid varje dag.. :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar