onsdag 21 juli 2010

Allt rullar på..

Lång men väldigt, väldigt soft jobbdag idag :) Det enda knöliga var schemalagd dusch med en liten tant som hatar att duscha och brukar vägra, men det gick!

Efter en nice wok med köttfärs och grönsaker drog jag till gymmet med pappa. Vi började köra tillsammans med det gick inte jättebra så vi körde var och en för sig till slut. Körde knäböj (fria), explosiva utfall, lats (dropset), stående skivstångsrodd, bänkpress, step ups, jägarvila, tricepspress, tåhävningar och mage.. Det kommer kännas imorn kan jag lova ;-) Visst ja, persade på liggande tricepspress, körde 18 kg nu! :)

Imorn är jag ledig! Jag ska träffa Andrea och ev. hennes inneboende kompis för lunch och efter det är det mkt oklart. Försöka få en plats på Roberts dansstep och får jag det ska jag fan köra hur jävla ont jag än har. Räknade ut att det är sista chansen jag har att köra klass för honom på resten av sommarn.. :(

Nä, nu ska jag kolla slutet på SYTYCD och sen sova. Har 4 1/2 timmes sömn i kroppen (fråga inte ens varför..) och vill ha minst det dubbla i natt! :)

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar