fredag 30 juli 2010

Positivt överraskad

Morrn morrn!

Ledig dag idag som först ska spenderas med Åsa över indisk lunch. Blev riktigt glad när hon föreslog det, kommer inte ihåg senast jag käkade indiskt :) Nu lyser solen också så det kan nog bli en fin dag :) Till skillnad från senaste dagarna då regnet har riktigt vräkt ner....

Igår fick jag en väldigt positiv överraskning! Jag var inne på min internetbank och skulle betala hyran och fick se en överföring på nästan 17 000 spänn från Folksam för mitt knä! Jävlar säger jag bara! Jag hade räknat med nånstans mellan 3-5000 men de hade tydligen räknat och kommit fram till 2 invaliditetsprocent vilket tydligen innabar så mkt cash :) Sjukt nöjd och det visar att envishet lönar sig för det har varit en följetong att få tag i de pengarna ska gudarna veta! Och det jobbiga är att det snart ska göras igen med tummetotten, i januari är det 2 år sen andra operationen. Och om knät är 2 invaliditetsprocent skulle jag personligen kalla tummen för iaf 10 för den var det längesen jag använde.. :(

Ha en fin dag och hoppas solen lyser på er!

Puss!

1 kommentar: