tisdag 20 juli 2010

Galet jobb, Hagis, kaffe och Mor Inge

Tjo!

Stört vilken sjuk dag jag hade på jobbet igår, de 6 timmarna hade lika gärna kunnat vara 12. Vi var bara 3 pers i ett hus där det är tungt och stressigt när man är 4 :S Och dessutom var en av personerna en jätteung kille som bara gjort ett fåtal pass och den andra killen har typ inte jobbet nåt alls i just det huset... Så den som hade huvudansvar för avdelningen en trappa upp var jag, lilla jag som har jobbat en månad :S Himmel.. Och så går folk arbetslösa.... När jag väl fick ta min förkortade rast ringde jag upp Jeppe och då blev jag lugn igen! Vi hade en väldigt, väldigt rolig och givande diskussion och vi kom fram till en massa lösningar till saker och ignorerade eventuella problem som kan uppstå, vi stannar där ;-)

Direkt efter jobbet drog jag till Hagis där jag sov då jag helt enkelt var för trött för att åka hem ;-) Kom hem nu och ska dra ut på en morgonprommis i solen! Trodde det skulle vara moln och regn idag så jag blev positivt överraskad! Tror jag ska ta me mig badgrejer och kasta mig i vattnet vid Tanto också :) Har precis slukat en stor kopp kaffe och det börjar skrämma mig att min morgonhuvudvärk släpper efter jag druckit kaffe, vill inte gärna utveckla nån form av beroende här :S Aja, lär väl bli till att rehabiliteras när jag kommer upp till Lule och inte har kaffebryggare ;-) Måste hinna kirra middag till jobbet också, det serveras vakuumförpackade champinjoncrepes vilket inte lockar alldeles sådär fantastiskt mycket ;-)

Jobbar kväll idag och innan dess ska jag hinna med att träffa mor Inge för lunch i solen, längtar! Var alldeles för längesen jag träffade henne nu, abstinensen är stor! =)

Ha en grym dag! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar