måndag 26 juli 2010

OMG what a weekend!

Helgen är över. Hallelujah! 33 timmar är förbi och drygt 4 laxar är på väg in på kontot! Men det är knappt alltså att det var värt det så jävla slut jag var igår... Det totalbrann under fossingarna och jag orkade knappt hålla mig vaken på tuben på väg hem..

Vi hade en boende som var så orolig och hade sån ångest att vi var tvungna att typ konstant ha en ur ordinarie personalen sittandes där inne. Så typ en helg med jobb för 4 pers som har utförts av 3 pers.. :S Det känns kan jag lova..

Idag är det en ledig dag. Och en mulen dag. Och en lite småregnig dag, just my type of luck ;-) Det enda som är planerat är träning ikväll, köpa headset och åka till Hagis. Utöver det ska jag ligga i min säng varenda ledig minut och somnar jag är det mer än ok ;-)

Nu har jag 6 pass kvar på jobbet, 2 korta, 3 medellånga och 1 mördarpass, and then it's over! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar