måndag 12 juli 2010

Ledig men krasslig..

Tjo!

Vaknade helt fel och morgonen blev allt annat än glad. Var trött, stressad och grinig..

Men sen kom jag iväg till Eriksdalsbadet, köpte en stor kaffe på vägen, och simmade 2 km och efter det mådde jag mycket bättre. Det var riktigt skönt! Ska dra med Nicole till Pontus nån gång i höst och simma :) Inte följa med i hennes tempo dock, Nicole är gammal simmare och jag simmar sjukt långsamt.. Mina 2 km idag tog 80 minuter att simma och sista 4 längderna stod jag typ stilla i vattnet ;-)

På väg hem började jag må lite småkasst.. Frös som en galning trots att jag hade duschat efter badet. Det borde man inte göra när det är 30 grader varmt.. Anar att det kan vara en förkylning på g. Eller bara lite jobbstress som släpper.. Nu ligger jag iaf under en varm filt och äter kycklingsallad :)

Snart ska jag och pappa dra ibäg och köra minigolf, han utmanade mig och jag var inte sen att haka på. Nu har psykningarna börjat på allvar! :P

Ska nämna i bloggen också hur galet stolt jag är över mor Inge som kom in på universitetet nu till i höst!! Hon har pluggat i en massa kurser under senaste året samtidigt som hon jobbat heltid och verkligen visat att alla kan göra allt, bara man vill det tillräckligt mycket! =) Riktigt riktigt stolt är dotra di!

1 kommentar:

  1. Weeey du är så duktig :) men dåligt att kroppen inte mår toppen! Det du det är rim hahah

    SvaraRadera