måndag 12 juli 2010

Dubbelträning och kväll med G!

Minigolf är en skit"sport". Jag ledde fan till 17:e (!) hålet och det över pappa somhar spelat golf i år och dar. Och så kommer det där 17:e hålet och bara är en pain in the rear end, en 8:a där och gonatt..

Nu blire spinning med Niklas. Känner mig mkt bättre nu, tror bara jag hade ätit för dåligt tidigare. Ska bli härligt att komma in i en mörk och sval spinningsal och bara köra hårt till grym musik en timme! Benen känns oförskämt pigga och motivationen är på topp!

Efteråt ska jag träffa Gabbi för middag och kanske bad! Mina badgrejer följer med iaf! Tror vi drar neråt Årstaviken och förhoppningsvis håller sig regnet och åskan borta =)

Ska slänga i mig en jordgubbs- och blåbärssmoothie nu för lite extra energi och sen kör vi!

Puss!

3 kommentarer:

  1. din lilla träningsnarkoman! kör inte ihjäl dig

    SvaraRadera
  2. Vad sägs om att regga all träning på Funbeat? ;-)

    SvaraRadera
  3. Nicole - ingen risk =)
    Inga - done! Jag reggar vecka för vecka nu i början känns det som ;-)

    SvaraRadera