torsdag 22 juli 2010

Galet slut på seg dag

Jag har varit obeskrivligt seg idag. Känner ingen riktig motivation till nåt just nu, bara trött och vill att det ska vara 13 augusti så jag får åka uppåt..

Träffade Andrea och vi köpte med oss sallad till Långholmen där vi hade det segt och mysigt, ingen av oss var på topp men det behöver man inte vara med Andrea, allt blir grymt ändå :) Vi badade och låg och "solade" under molnen. Sen köpte vi isglass för att försöka få lite sommarkänsla. Det gick sådär.

Nu är jag precis hemkommen från Odenplan där jag körde en dansstep för Robert. Holy smokes vilket pass! Energi, puls, fart, svett, allt! Den snubben kan instruera, that's for sure! När man kollar på klockan första gången efter 45 minuter och kommer på att man hade fruktansvärd träningsvärk först efter passet, då är det en grym instruktör! :)

Efter passet såg jag två skumma saker. Det första var en tjej som satt och läste i bastun. Hon hade med sig både en bok och en tidning. Men visst, det är ett fritt land! Det andra var ett spindelliknande kryp inuti min nektarin. Inne i kärnan. Jag tog ett så pass stort bett att nektarinen gick mitt itu. Och då passade han på att smita ut. Kan ju säga att det inte blev nå mer nektarin för mig efter det. Och det var nära att de nektarintuggorna jag tagit innan inte heller fick stanna i magen... :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar