torsdag 8 juli 2010

Nu blommar asfalten

Tjoho!
Nu är jag igång med sjukgymnastfasonerna på allvar på jobbet. Jag kommer inte få det schemalagt vilket är skit då det ska göras, så då får man ta sig tid till det själv. Körde kontrakturprofylaxen med Karin idag och det kändes riktigt bra! Kom ihåg allt som skulle göras och tycker faktiskt vi fick ut en rätt så bra rörlighet. Och så passade vi på att snacka lite skit om kollegan jag jobbade med idag, vi tyckte exakt lika illa om henne båda två ;-)

Var hos sjukgymnast själv imorse och låg på ström en halvtimme, skönt och det har hjälpt bra under dagen :)

Nu väntar en helg full av jobb, kväll fre+lö och så tung heldag söndag... Men nästa helg kan det bli götet! Jag ska iaf säga att jag är där även om jag inte kommer dit. Tänker inte ta emot ett enda samtal från nån från jobbet. Jag ska vara ledig. Basta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar