torsdag 1 juli 2010

Långledigt och besök av Lulebubblan!

Tjo!

Soft dag på jobbet till skillnad från igår, som natt och dag! Jobbade frukost så var på plats på jobbet halv sju :S Kvart i 7 när jag har fullt upp med frukostfix kommer största jävla varuleveransen.. Mitt uppdrag blev att, samtidigt som jag skulle fixa frukost till alla boende, halvera leveransen (hälften skulle till oss och hälften en trappa upp) och packa in i skåp, kyl och frys.. Det hade varit helt ok vilken dag som helst, men inte idag :S Jag har en horribel träningsvärk.. Det känns som att jag har metallcylindrar i mina framsida lår och rumpan är halvt bortdomnad av smärta :S Men det känns bra, väldigt bra! Jag lyckades framkalla denna smärta helt på egen hand genom att pusha mig själv lite extra igår, jag gillar't!

Nu har jag långledigt, wohoo! Jobbar inte förrän måndag morgon :) Och imorgon kommer älskade Jeppe till huvudstan, jag ska visa henne vad som verkligen är Sveriges framsida, hon verkar ha fått det där litegrann om bakfoten :P Sen rullar Lisa och coachen in på lördag =)

Skulle ha tränat idag men det är inställt.. Det är inte ofta jag ställer in träning pga träningsvärk, men idag är ett sånt tillfälle.. :( Ska försöka träna imorn efter sjukgymnasten =) Blir en prommis istället efter middagen, har gjort en härlig kycklingsallad med fetaost! =)

Visst ja, jag har haft rakningsrunda idag på jobbet =) Gick varvet runt och rakade alla små gubbar =)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar