lördag 24 juli 2010

Va e d för en dag?

E d en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Lisas födelsedag! Hurra hurra hurra!

Idag fyller sötaste Lisa 21 år, hon är med andra ord ikapp mig igen vilket vi konstaterade när vi pratade tidigare idag ;-) Jag hade ju dragit ifrån ganska ordentligt så d känns lite småsnopet...

Har varit vaken sen 5 så nu börjar jag känna mig rejält trött.. Var dessutom vaken nån timme runt 2-tiden då jag vaknade och frös som en fjant.. :S Jag hade dragit ut täcket ur påslakanet och sov med vidöppet fönster och det var på ok för kallt märkte jag då :P

Dagen har faktiskt gått hyfsat snabbt måste jag erkänna. Jobbigt har det dock varit då vi varit en man kort hela dagen :S Det funkar om det är ett 5-timmarspass, men INTE på ett 13-timmarspass :S Grymma människor har jag iaf jobbat med och det blir samma folk imorn! :)

Nä, nu ska jag hoppa ner i sängen och ladda för lång dag imorgon; 8-21. På måndag väntar ledighet! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar