söndag 11 juli 2010

It's over!

Helgen är förbi och nu väntar ledighet fram till 16 på tisdag! Innan dess ska jag ha njutit fullt ut och ha firat min födelsedag =)

Jobbade 8-20 idag och har för närvarande ingen känsel under mina fötter.. Men det har varit en bra dag :) Jobbade en trappa ner och fick min första kram idag av en boende (och det av en tant som är lite småknepig och väldigt svår att göra nöjd), värmande ord av en annan boende där hon sa att hon gillade när jag jobbade för att jag aldrig ger upp (idag gällde det att hitta asken till hennes hörapparat som hon glömt bort vart hon hade lagt), dagens träningspass när jag skulle få på stödstrumpor på en boende och så har jag haft en hel del tid över då jag bara har suttit och pratat gamla minnen med flera boenden :) Härligt!

Måste bara skriva om min hemska mardröm jag hade i natt. Jag drömde att jag fick ett mail från vår kursansvarige angående mitt tentaresultat i psykiatrin. De hade tydligen sänkt mitt resultat med 15 poäng då de fått reda på att jag ledde av schizofreni och tydligen klassade det som doping, spec med tanke på att större delen av tentan handlade om schizofreni. Mina 15 poängs avdrag betydde att jag hamnade under g-gränsen.. Jag var ganska glad när klockan ringde trots att den var ställd på 05.50 ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar