onsdag 31 mars 2010

Övernaturligt..

Jag skojar inte när jag säger att det är nån/nåt i min lägenhet, nåt övernaturligt av något slag.. Det har diskuterats tidigare, ffa mellan mig och Nicole, och det slutar inte för det :P Nån/nåt håller på med min vattenkokare, det har hänt alldeles för många gånger för att vara normalt.. Den är avstängd och tömd på vatten och minuter senare kan den vara igång.. :S Aja, det kan ju va mysigt med sällskap i en annars tom lägenhet :P

Spinningen var galet bra idag, nytt upplägg, ett bergspass.. Ojoj, jag kommer känna av benen imorn, många backar!

Imorgon bitti ska jag till en ny sjukgymnast och förhoppningsvis få lite mer övningar och kanske även få ryggen tejpad..

Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Herregud!! Läskigt! Du har verkligen sällskap jämt ;)

    SvaraRadera
  2. Jopp, jopp! Känns helt ok att ha egen lägenhet då ;-)

    SvaraRadera