lördag 7 augusti 2010

Det blev en dag pa stranden!

Tjenixen!

Jag har vart pa stranden och haft det stort harligt i princip hela dan! Kakade frulle vid atta och rullade nerat beachen efter det och solen har lyst konstant forutom nan kvart da det var lite mulet. Men da sov jag anda ;-)

Jag lever livet och det var exakt det har jag behovde! Jag kommer vara stort glad och redo for alla utmaningar nar jag kommer hemat! Det har ar terapi for kroppen saval fysiskt som psykiskt. Sommaren har varit tung och bevis pa det ar val mina tankar om att det ska bli som semester att fa komma upp till Lule igen och borja plugga.

Enda smolket i bagaren ar mitt hogerora som kommer behova en antibiotikakur nar jag kommer tillbaks. Men det har bara precis borjat bli kasst sa jag ska nog klara mig utan megasmartor medan jag ar har :)

Hoppas ni har d nice och njuter av livet lika mkt som jag gor for tillfallet!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar