lördag 14 augusti 2010

Nolle-P:s första preps klara!

Tjo!

Idag hade vi möte där vi gick igenom lite info inför nolle-p, vi fick även våra phösarmärken idag som ska på overallerna! :D

Efter lunch hade vi uppropsträning, det var mörkt är väl allt jag har som kommentar..

Nu har jag lagat mat kan man ju minst sagt säga. 34 f*cking jävla matlådor. Den enda maten jag ska laga under Nolle-p är min frukostgröt.. Frågan är om jag nånsin kommer vilja laga mat igen... :S Jag gjorde kycklinggryta m. ris, köttfärssås/chili con carne m. pasta, kasslerpyttipanna m. ratatouille och sista men inte minst en kycklingwok (i ett mer grytlikt format då jag inte pallade att ta fram wokpannan) m. bulgur. Som ni ser är det bara 4 rätter så enformigt kommer det bli. Men jag ska inte laga mat på två veckor och det känns grymt! :D

Nu har jag käkat en macka m. avokado och ska ut och traska, det blir ett varv runt sjön! Ikväll väntar sykväll och kräftskiva m. tjejerna! :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar