tisdag 24 augusti 2010

Va gör vi? Nu kör vi!!

Tjo!

Hade STUK-jobb igår vilket var rätt soft då STUK stängde ett.. Hade ett par nollor som trodde sig ha avslöjat mig (vilket de ju iofs lyckades med), men jag ignorerade alla rop efter mig igår och idag när de frågade körde jag på att jag hade vart på fotokursen i Pite igår kväll och då såg de helt plötsligt väldigt förvånade och förvirrade ut :P Tror inte de förväntade sig att jag skulle komma med ett så snabbt svar :P

Idag hade klassen info med programkoordinator följt av fika där vår CPH/fusknolla Fredrik avslöjades. Tror många i klassen blev lite ledsna då han har blivit väldigt poppis redan nu under första veckan. Han har gjort ett grymt bra jobb! :D

Ikväll är det utomhussittning; Slaget! :D Vår klass har fått temat "Amazoner" och jag hoppas verkligen att klassen gått in för det här till 110 % för det har jag gjort :) Så om ni ser ett träd på stuk kan det vara jag :P

Ska städa upp lite i lägenheten nu då den ser ut som en skog.. :S Och efter det ska jag dra hem till Jeppe och tagga lite inför kvällen :)

Om ni kollar Jeppes blogg kan ni se lite bilder från Capsen igår samt en underbart nostalgisk bild från förra årets utomhusphaest, det var en fest det! :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar