söndag 15 augusti 2010

Kräftskiva!

Det var en mkt fin kväll igår! Vi var hos Lisa och hade syjunta/kräftskiva! Dock utan hattar... Jag skäms lite över att erkänna att det var första gången jag åt kräftor, det har bara inte funnits tidigare tillfällen.

Det var en upplevelse ska erkännas. Hade någon hört oss prata utan att veta vad vi gjorde hade det kunnat tolkas väldigt fel för det blev en hel del konstiga saker sagda om kräftors kroppsdelar samt ät-teknik... :P

Idag har vi haft en andra uppropsträning. Ingen har ramlat i trappan hittills. Känns stabilt.

Det bästa citatet från gårdagen handlade inte om kräftorna utan kom från Lisa och lyder som följer; "Jag pallar inte mer. Ta kort fort som fan". Då hade hon varit i sin phösarmundering ca 2 minuter och ville bara komma ut för att det var så varmt. Och det är det verkligen, jag är glad att temperaturen ska gå under 15 grader till veckan :)

Visst ja, klippte håret igår igen! Fick hjälp av Lisa och det kortades av en rejäl bit till så nu sitter jag här med en hederlig mohawk! Bilder kommer :)


Lika som bär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar