måndag 9 augusti 2010

Rapport

Jossan har brant sin stackars lisa nasa men forutom det mar hon alldeles fortraffligt bra! Solen skiner lika starkt idag som de tva senaste dagarna :) Ska borja dagen med en morgonprommis langs med tha beach och det efter blir det, ja, en dag on tha beach :)

Har last massor sen jag kom hit, ar redan inne pa 3e boken (plus lite neuropsykologi.. :S). Alskar att lasa nar jag kanner att jag har tid och energi till det! Nu ar det "snabba cash" som galler, den ar stort bra so far! :)

Na, det var nog allt jag hade att beratta :) Puss!

4 kommentarer:

  1. HAhahaha!! Lisa näsa?! I havo no comment.

    SvaraRadera
  2. hahahaha, inte jag heller :P det skulle absolut inte sta det aven om det blev valdigt kul ;-) LILLA nasa skulle det sta, jag svar pa mitt eget liv!! =)

    SvaraRadera
  3. hahahahahahahahahaha Lisanäsa!!!! Helt underbart! Det är ett citat det ;)

    SvaraRadera
  4. hahaha, ett mkt mkt omedvetet sadant aven om ni sakert inte tror mig :P dock har man ju alltid lisas nasa i tankarna sa fort man skriver ordet nasa ;-) dock tror jag att min kan va snappet rodare for tillfallet an vad lisas nansin varit.. :S

    SvaraRadera