lördag 21 augusti 2010

På Nolle-p-fronten mycket nytt!

Tjo!

Ja, mkt bloggande blir det ju inte... Men jag har en anledning som stavas Nolle-p :) Vi har nu vart igång i snart 4 dar och det här är helt sjukt jävla jättekul! :D

Sen jag skrev sist har vi haft STUK i dagsljus, Om gasque, Fråga Olle, alkoholföreläsning, förfetser, sektionernas dag, Tidsmaskinen.. Tror det var allt.. Skulle ta mig hel dagen att beskriva allt så det tänker jag inte göra.. Kul har vi iaf! :D

Igår på sektionernas dag var vi ute på Heden med HVS och körde brännboll och fotboll :) Efter det blev det middag ute i gräset :) När NPG kom åkte jag på att köra megatwister 2 gånger, stört kul! Ena gången var med styrelsen och andra gången var med nollorna :)

Igår kväll var det party party med nollorna, det var en mkt fin kväll som avslutades lite trist då jag fick cykeln snodd.. :( Men innan dess var det ssv en mkt bra kväll :)

Nu har vi ledigt fram till sju då vi kör på förfest och så STUK efter det. Imorgon väntar picknick tillsammans med TB och IMP så jag ska skriva ihop lite gyckellappar. Bilder kommer upp nån gång, fotade en del med nya kameran under Tidsmaskinen men prioriterar sömn framför blogg idag :P

Hare! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar