torsdag 12 augusti 2010

Vado a Stoccolma adesso!

Tjo!

Snabbt inlagg da jag bara ska slanga i mig frulle och sen kuta ivag till flygplatsen! =)

Den har veckan har varit mer an grym, precis vad jag behovde.

Den har aven fatt mig ett par steg narmare ett studieuppehall, det ska erkannas. Har insett hur mkt italienska jag faktiskt kan och vill verkligen halla igang den. Vi far se hur motvationen beter sig i framtiden. Stannar den pa banan blir det att osa pa i 2 ar till med plugg. bestammer den sig for att ta paus kan det bli sa att aven jag tar paus for ett halvar har. Ingenting i livet ar forutbestamt, mkt hander av ren slump.

Ma adesso vado a Stoccolma è poi domani mattina vado a Lulea!

Landar i Lule om 24 timmar och far mota 2/3 av bubblan lite senare under dagen!! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar