tisdag 10 augusti 2010

Livet leker!

Morrn morrn!

Gardagen var en mkt bra dag! Borjade dagen med frulle och efter det en morgonprommis pa stranden. Pa vagen tillbaks joinade jag mkt spontant ett vattengympapass som holls i vattnet precis utanfor stranden. Det utvecklades till nan sorts ringdans i vattnet med uppskattningsvis 150 pers tillslut, stort kul verkligen! =)

Efter det blev det beachen som vanligt, inte heller igar syntes ett moln pa himlen. Sen nar jag kom tillbaka till hostelet borjade dramatiken. Jag kom upp till mitt rum och ALLA mina saker var borta, jag skojar inte... Allt! Inklusive min mobil, pengar, VISA-kort och leg som jag strategiskt gomt i orngottet, bara just for den dagen... Kutar ner till receptionen dar jag far hora att allt ar under kontroll och att jag tydligen ska byta rum idag men staderskan trodde det var igar redan. Sa han har metodiskt samlat ihop alla mina prylar och last in de i ett skap. Allt, inklusive grejerna i orngottet =) ojoj, vad jag var saker pa att de snurrade runt i tvattmaskinen ;-)

Fick nya roomies igar, 2 tyska fnittriga tjejer och sen 2 hollandska killar, javligt schyssta! Sa det kanns lite trist att byta rum nu nar man fatt roomies man trivs med.. Men det blir fler nya mannisor = fun! Sen kakade jag middag igar med 3 svenska killar jag hittade pa hostelet ocksa! De var ute och tagluffade och hade precis borjat :)

Pratar mer och mer italienska for varje dag, kul nar folk man pratar med uppmuntrar en att forsoka! =) Borjar sakna Lulebubblan nu igen trots att jag varit helt fokuserad pa semesterbubblan ett tag. 3 dar kvar tills jag sticker upp och 8 dar kvar till Nolle-p!!! :D

Saknar alla! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar