måndag 2 augusti 2010

Ledig dag och dags för kamerainköp!

Gomorron gomorron!

Jossan lyckades sova till, hör och häpna, 9! Vad händer? ;-) Fast det verkar inte ha spelat så stor roll för jag är rejält trött och seg ändå... Men men, är ledig idag så då får man vara det!

Nu ska jag iväg till OnOff och äntligen köpa min efterlängtade kamera! Har mina aningar om vad det blir men kan skriva det här på bloggen när jag kommer hem :)

Efter det ska jag ut till Åsas hyfsat nya lägenhet och dels spana in den och så ska jag ta mig en titt bland hennes campinggrejer och plocka med mig lite inför Kebne i september :) Tack igen mor, du är min klippa! :)

Ikväll blir det dansaerobics med Wille vilket jag längtat efter hela sommaren! Fattar inte att jag inte gått på nåt av hans pass, tidigare gick jag på typ 2 pass i veckan för honom men nu i sommar har det bara krockat med jobb och kompisar hela tiden.. Men ikväll är det dags!

Nä, dags att ta tag i dagen :) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar