torsdag 26 augusti 2010

Nolle-P-sjuk?

Usch, inge kul just nu... Jossan fryser. Massor. Och nej mamma, det är inte för att jag inte har köpt duntäcke än, promise! Jag ligger i mjukisbrallor och kofta under 2 täcken (tack coach för lånet av ett extra täcke!), en fleecefilt och ett överkast och fryser ändå... Inte riktigt ok.. Är iaf glad att jag inte behöver vara på STUK idag och att jag inte har nollorna förrän efter lunch imorgon :) Då ska jag iofs transportera dem till en datasal jag har noll aning om var den är så det lär bli att gå till plugget lite innan och leta :P

Har haft en riktig soft kväll nu :) Har lyssnat på musik och legat i sängen och läst, man behöver en sån kväll när det annars bara handlar om att flänga runt :)

G ringde mig tidigare ikväll vilket både var kul och jobbigt, saknar henne fånigt mkt... Hon drar tillbaks till Ungern imorn och ska ha med sig både Max och Sigge den här gången :) Hon berättade att de hade bokat en extra stor taxi för att de hade så mkt packning, kan se spektaklet framför mig ;-)

Nä, nu ska jag sova och samla kraft inför morgondagen! :D Ska bara försöka ignorera basgången som hörs i hela huset... Nån idiot som lyssnar på musik så hela huset skakar... :S Arg lapp har satts upp av nån annan i huset så vi får se hur länge han pallar hålla på.. Hur som kommer jag somna som en stock idag :)

Natti natti! Puss!

1 kommentar: