söndag 29 augusti 2010

En mkt fin kväll!

Igår var det VKM för oss LS:are och det var en mkt, mkt fin kväll! Härlig klass, goaste phösarkollegorna, god mat, bra underhållning och nostalgi! :D

Idag är det sjukt nog sista dan på Nolle-p, helt galet! Känns jävligt trist då det varit fånigt kul men samtidigt hade jag inte pallat en vecka till :P Känns tillräckligt jobbigt att vi börjar med föreläsningar redan imorn, hade behövt nån veckas återställare efter det här :P

Hur som, på schemat idag står först nu en nollebrunch :) Efter det ska jag snabbt susa in till stan och köpa mitt efterlängtade duntäcke, det har varit efterlängtat! Sen har vi phösarmöte och efter det väntar philm :)

Imorgon börjar ssv nya kursen (bara en den här gången vilket känns skönt!) och jag ska även ta mig tid att röja lägenheten som är Nolle-p-drabbad ;-) Ska även ha tid att tvätta, dock blir det bara underkläder då det är de enda vanliga kläderna som använts de senaste två veckorna :P

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen! Puss!

Killarna i klassen gycklar under VKM! Bild från STUKs facebooksida..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar