söndag 29 augusti 2010

Slutet på ett äventyr är början på ett nytt!

Hello hello!

Ja, då var Nolle-p slut för denna gången, det har var stört kul! :D Jag har träffat så sjukt mkt nytt folk och haft helt otroligt roligt!

Men nu väntar nya äventyr, närmast väntar kursintro för våran nästa kurs imorgon bitti :)

Och så har jag bestämt mig för att köra på 125 % plugg i höst med fotokursen, jag måste iaf testa det för att inte ångra livet ur mig :P Har lyckats få tag på människa att åka med från Lule (kursen är i Pite) vilket innebär att det kommer funka att ta sig dit och komma hem :)

Nu ska jag kirra mitt hår, städa lägenhet och tvätta underkläder :) Sen blire prommis och godnatt!

Puss!

1 kommentar:

  1. bra där! ska mor plugga 150-200% så är dotras 125% det minsta man kan begära. :P

    lycka till!

    SvaraRadera